dinsdag 28 juli 2015

Nieuwe workshop ruimte..de onthulling..

En ja dan zijn we zover om verder te gaan met de nieuwe workshop ruimte. Gelukkig hoefde hier niet al te veel geschilderd te worden. En daar was ik echt blij van. Kon inmiddels geen kwast meer zien.

Maar ja een puinhoop was het natuurlijk nog wel.





En toen was het schilderwerk klaar. Vlag uit en een vreugde dansje. Nu begint het leuke werk. Inrichten.




En oh wat kun je je gelukkig voelen met een nieuwe kamer zeg. En zoals mijn dochter het verwoorde. Wat kun je verdrietig zijn als je niet bij je hobbyspullen kunt. Het eerste wat weer stond in de hobbykamer was de kast met materialen en mijn bureau.

Na hard doorwerken waren we precies op tijd klaar om de workshop van woensdag in de nieuwe ruimte plaats te laten vinden. Voor de dames een grote verassing. 

 Het koffie/thee station. 

En werken gaat natuurlijk niet zonder goede verlichting. 

De verlichting is een verhaal op zich. ;') 

En dan is het echt tijd voor de onthulling aan de dames. Hiervoor had ik 2 vips uitgenodigd. Namelijk mijn vriendinnen en mede verslaafden. Ilse en Karin..


 de dames vinden het helemaal super. 

En nu kan ik weer verder met het bedenken van nieuwe workshops. 

Bedankt voor het kijken. 

Groetjes Wendy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten