maandag 4 mei 2015

Teamdag..

Gisteren 3 mei hadden we een eerste teamdag van mijn team en het team waar ik zelf in zit. En wat is het altijd super gezellig.


Ilse en ik zijn er klaar voor laat de dames maar komen!

 

Ook voor deze gelegenheid hadden we swaps gemaakt.
Dit waren mijn swapjes. Gemaakt met de frybox die en gestempeld met real red inkt. Met een strookje rubber wat ik van een van de overgebleven randjes rubber had afgeknipt. 

 en deze swapjes kreeg ik terug.

We zijn de dag begonnen met een spelletje memory gemaakt met Stampin`Up! stempels. En gemaakt door mijn lieve upline Ilse Roos


Daarna hebben we een project gemaakt wat ik bedacht had. 


Het is een simpel doosje gevuld met badbruisballen. Voor de liefste mama erg toepasselijk daar het bijna moederdag is. En oh wat vind ik de hartjes randpons leuk.  


Tijdens zo`n teamdag neemt ieder teamlid wat mee. De een wat te drinken en te snaaien de ander wat voor de lunch. Op deze manier kun je de kosten delen. En eet je ook een keertje wat anders. Helaas ben ik vergeten van de lunch een foto te maken. Een reminder voor de volgende keer.

Na de lunch hadden we nog tijd om nog een project te maken. Op de een of andere manier besteden we altijd veel te veel tijd aan lekker kletsen ;-)

Dit project was bedacht door Ilse.



het zijn 2 versierde enveloppen met een kaart met giftcard houder. Hoe leuk. Binnenkort komt deze terug in de workshop agenda. Dus houdt de agenda in de gaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten