maandag 12 januari 2015

Mannenkaarten..

Mannenkaarten het blijft een lastig onderwerp. Vooral met alle bloemetjes enz. waar we mee werken. Vind ik hem soms lastig om een leuke mannenkaart te maken.

Toch had ik afgelopen woensdag heel optimistisch een mannenkaarten workshop ingepland. Ik liep namelijk voor de kerst over van ideeën, kwam alleen wat tijd te kort. Ik mis zo`n extra dagje tussen de zaterdag en de zondag. Hebben jullie vast nooit last van.

Een tip als je ideeën hebt en geen tijd om ze uit te werken. Schrijf ze ergens op. Na de kerst was ik namelijk helemaal leeg en kon ik niet meer op de ideeën komen.

Uiteindelijk met de hulp van Pinterest. Heb ik toch nog 3 mannenkaarten gemaakt.

Dit zijn ze geworden.




Groetjes Wendy


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten