maandag 20 oktober 2014

Convention Stampin`Up! Inspire Create Share

Afgelopen donderdag was het dan zover. Ik mocht eindelijk afreizen naar Brussel voor mijn eerste conventie. Samen met nog 5 andere demonstratrices hadden we de reis voorbereid. Een apartement geboekt met zijn allen. En het vervoer geregeld.


Donderdag s`avonds hadden we meteen een extra class geboekt. En daar hebben we gezellig teveel gekletst en eigenlijk te weinig geknutseld. Maar dit had het moeten worden ;-)

Natuurlijk moet er tijdens zo`n event ook geswapt worden. Dit houdt in dat je een aantal dezelfde kaarten, doosjes of wat anders meeneemt. En die dan daar ter plekke gaat ruilen met andere demonstratices. Hierdoor ga je weer naar huis met nieuwe ideeen. 



Mijn swap dit keer was een zakje pepernoten met een pietje erop.
Een uitleg volgt nog voor het pietje. Ik ga zelfs proberen er een filmpje van te maken. (Uitdaging aanvaard)


En dit is de berg die ik weer mee terug nam. 


Morgen meer foto`s van Brussel.

Groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten