vrijdag 25 juli 2014

Party Party

Iedereen is nog druk met de vakantie bezig. En ik ben alvast bezig met de nieuwe najaars catalogus die er ook alweer heel snel aan komt.

Om deze catalogus en de dikke catalogus te vieren geef ik een feestje en wel op 29 augustus om 20.00 uur. Bij mij thuis. Onder het genot van een hapje en een drankje gaan we wat leuks maken. Ik laat je nieuwe producten zien uit de catologi en natuurlijk ligt er een nieuwe catalogus voor je klaar. Je kunt leuke nieuwe ideeen opdoen. Heb je zin in een feestje geef je dan bij mij op. Ik heb plaats voor 16 personen en vol = vol
Aanmelden kan via mail of via 06-44204879 je mag me natuurlijk ook een appje sturen.

Tevens verloot ik onder alle bestellingen die die avond geplaatst wordern een leuk product uit de nieuwe catalogus.

Groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten