donderdag 29 oktober 2015

Nog 14 nachtjes slapen.......

Nog 14 nachtjes slapen..... en dan begint ons grote Brussel avontuur weer. En oh wat heb ik er een zin in. Samen met nog 3 andere SU vriendinnen gaan we een paar SUper leuke dagen beleven.

Maar bij conventie horen natuurlijk ook swaps. Dat is een planning op zich. Wat ga ik maken. Hoeveel wil ik er maken. En daarna wat heb ik nodig en heb ik dat in huis of moet ik nog wat bestellen.

En dan..... dan ga je aan de slag.

En dat ziet er ongeveer zo uit.





En goede hulp mag bij dit soort grote projecten natuurlijk ook niet ontbreken. Dus ik heb Wout ingeschakeld voor deze keer. Hij kan ontzettend goed big shot draaien.


Hoe mijn swap er precies uit gaat zien... tja daar moet je nog even op wachten. Houdt mijn blog in de gaten de 12e november.

Groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten